Hej då Berzan.

Idag var jag och Johanna på Infokomp och pratade med rektorn och så. Jag trodde aldrig att det skulle gå, men det gjorde det!! Eller dom skulle ringa ikväll med det slutliga beskedet, men det var ju typ helt 100 % säkert. Jag är så himla glad! Nu ska jag verkligen börja om på nytt och kämpa. Jag vet att det har gått sådär på Berzan på senaste tiden, men det är bara att samla nya krafter.

Jag kan knappt fatta att det här händer. Imorgon ska jag liksom gå till mina mentorer och säga att jag slutar! Sen på måndag ska jag gå till Infokomp och aldrig mer behöver jag gå tillbaka till Berzan. jag kommer faktiskt sakna min klass, den är ju faktiskt väldigt bra! Men det här är ändå något jag måste göra.

Hanna, vi klarade det! Nu tar vi nya tag. Vi kommer överleva! <3


Julia, jag kommer såklart på fredag. Jag finns alltid här för dig. Jag förstår att det är svårt nu, men du klarar det. Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

we did it, we did it ! är så glad för våran skull, tror verkligen att vi kommer klara det. så skönt att ha dej i skolan också. :D

2006-11-28 @ 18:34:46

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback