Lördag.

Shiiiiit!!! Det är bara TVÅ dagar kvar till skolan börjar! Jag får PANIIIIIK!! Jag pallar verkligen inte skolan!! Jag har liksom ingen motivation. jag har haft väldigt mycket beslutsångerst om jag ska byta skola eller inte. Men nu har jag nästan bestämt mig. jag har iaf skickat ett nytt mail till enhetschefen. Får se om hon svarar. Om hon inte har svarat på måndag så ringer jag. Om jag får byta så gör jag det. Får jag inte så är det väl kanske meningen att jag ska vara där jag är. Så nu är det bara att vänta och se.

Så länge har jag ju en hel del plugg framförmig.. =/ men jag vill INTE! Jag har verkligen försökt hela lovet, men det går inte! jag har iaf skrivit en engelska sak som egentligen skulle varit inne typ i början av terminen. Skönt att få det överstökat. Så det som är kvar nu är fysiken, typ 10 sidor i matten, plugga till franskaprovet, skriva ett tal om en engagerad person(!!!!), börja läsa svenskaboken =/, naturkunskapen(!!) där jag seriöst har missat nästan alla ekologilektioner (fattar ingenting!!) och sen kemin som jag ligger..... efter i. Så måste jag börja tänka på vad jag ska speciallisera mig på i bilden på måndag. Det var allt. Det var ju alla ämnen också. FAN!!

Jag vet inte om jag ska ge upp. Men om jag inte gör det här så kommer jag ju alltid ha det hängande över mig. ÅHHHHHHH!!! Jag dör!! Jag överdriver verkligen inte, jag dör! Det jobbigaste är liksom att tänka på att man ska göra det.

Nej, nu ska jag försöka ta tag i allting. Uppdaterar kanske sen igen. (När paniken slagit till igen)



Ja, nu är klockan 19.45. det har gått hur många timmar som helst sedan jag skrev sist. Men tror ni jag har gjort något då? nej, självklart inte!! Jag får bara mer och mer panikl!! Har försökt göra lite franska, lite glosor och så. Men jag har bara gjort det jag redan kan. Orkar inte börja på något jag måste plugga in... Men mest panik är iaf talet om en engagerad person. PALLAR INTE!! Hoppas jag får byta!! Inte för att jag tror att skolan bara kommer flyta på för att jag byter, men det kanske blir lite lättare = )

Nu ska jag... göra något annat.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback