Onsdag.

Idag har jag hämtat alla papper om skolbytet, pratat med rektorn och klassen. Det känns värsta sorgligt för min klass är ju jättebra! Kommer verkligen sakna er <3 Men det här är något jag bara måste göra. Jag har ju velat byta länge nu, men jag trodde aldrig att jag skulle få. Jag kommer ihåg hur besviken jag blev när det inte fanns några platser på John Bauer. Men nu får jag ju byta till Infokomp. Det måste ju verkligen vara det bästa för mig just nu tror jag. Det här var min räddning. Jag måste verkligen lada om, ta nya krafter och bara kämpa. Om jag hade stannat kvar på Berzan hade det slutat med att jag hoppade av eller att jag skulle få gå om. Då är ju det här mycket bättre alternativ. Inte heller måste jag hoppa dom 2-3 sista lektionerna för att jag ska hinna rida. Allt är liksom perfekt. Jag känner iaf inte just nu att jag vill skolka. Det är stora framsteg! Jag har inte en enda dag sen typ tidigt i nian känt att jag inte har velat skolka.


Fan nu blev det storbråk här hemma. JAG ORKAR INTE!! uppdaterar sen.

Kommentarer
Postat av: hed

=/

2006-11-30 @ 10:11:02

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback