Studiedag.

Två dagar i rad. Skönt! Men jag har faktiskt varit MYCKET effektiv!! Igår var jag på bibblan i 7 (observera 7) timmar och pluggade non-stop. Men så kan det gå när man aldrig är i skolan och kommer så mycket efter. Blev ju såklart inte klar. Så idag blev det bibblan igen då, men jag han bara sitta i 4 timmar idag. Så jag han ju inte klart idag heller, men jag är ändå väldigt stolt över migsjälv!

Imorgon borde man väl gå till skolan, men orka. Jag tränkte plugga lite. Sen ska jag åka ut till Corona lite tidigare : )

Idag körde jag lite rodeo med Corona. Haha. Der var ju ett tag sen. Fan vad hon kör! Jag skrattar verkligen när jag tänker på allas reaktioner när dom ser det och inte är vana. haha! Tessie och Anna. =P Men alla reagerar likadant första gången. Är det något jag har lärt mig på Corona så är det iaf att sitta kvar =P 

På fredag blir det häfvet. Ska bli kul, förhoppningsvis. Dyrt men biljett och dricka och så ju =/ har typ inga pengar, som vanligt. 

Lördag morgon ska jag träna för Monica. Seeeeeg jag kommer va då. Så jag får nog inte åka hem så sent. Har redan sömnbrist så det räcker och blir över. 

Lördag kväll blir det festa hela natten lång hos Håkan : ) Ska bli kul!! Men jag kommer vara lagom trött på söndag. Men sånt är livet.

Nu ska jag sova... 

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback