Torsdag.

Min mamma verkade ha tagit till sig lite av det jag sa iaf. Imorse så var hon inte ens speciellt arg över att jag vägrade gå till skolan. Hon skulle iaf gå till skolan idag och sen ska hon skriva på pappret så att jag kan lämna in det imorgon. Men jag måste ändå gå lite till skolan idag. Jag måste fixa omdömes papprerna, lämna böcker osv.

Oh, va jobbiga mina föräldrar har blivit helt plötsligt. Nyss var dom ändå ganska slappa och jag fick göra typ som jag ville. Men nu har dom visst fått för sig att dom tvungetvis måste ha någon slags nära relation med mig! Tydligen så måste jag berätta allt för dom så fort något häner och jag kan inte ens vänta 10 minuter for då kan dom visst inte lita på mig. Fan va jobbigt!!

Jaja, jag ska väl försöka dra mig till skolan =/

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback