Blogg! = )

Ja, så har man skaffat ny blogg igen då. Glömde bort lösenordet till min gamla så det fick bli såhär istället = )

Äntligen är det lov!!! Asså fan va skönt! Ska verkligen vila upp mig. Men tyvärr måste jag plugga en hel del också. Jag har verkligen panik om skolbytet och allting. JAg vet inte om jag vill liksom. Jag kommer sakna klassen så himla mycket för den är BÄST!! Men ändå känns det så onödigt att stressa ihjäl sig under de här tre åren när jag ändå inte kommer ha någon nytta av det. Förut var jag helt säker på att jag skulle byta, men nu vet jag inte. Jag märker att det går ganska bra för mig i skolan utan att jag gör något. Då känns det lite onödigt att "slänga bort" massor talang eller vad jag nu ska kalla det... Men jag antar att allt löser sig med tiden. Ödet får väl bestämma hur det ska bli.

Idag ska jag rida på Ella eller Rubbe =D Det ska bli kul! Maja är ju typ sjuk så hon orkar inte rida båda och vi har ju pratat lite om att jag behöver lite variation. Jag blir lite låst i Corona nu när hon måste ridas så annorlunda. Jag har nästan glömt bort hur det är att rida vanligt utan att behöva göra massor konstiga övningar för att "komma förbi" problemen. Det ska iaf bli kul att prova på något nytt = )

Ja, det var allt för tillfället = ) Kommentera ; ) 

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback