Måndag.

Om en vecka har jag plågats igenom en skoldeag igen = / fan. det är deprimerande att tänka så. Så nu ska jag vara positiv = )

Först måste jag säga att det var askul att rida Rubbe i lördags!! Verkligen världens härligaste galopp. Traven var tyvärr inte lika trevlig, men det är klart att inget kan mäta sig mot Coronas trav ; ) Iaf, i lördags var jag på fredriksborg och köpte nya ridvantar och så köpte jag lindor och paddar. Jag är verkligen helt köär i lindorna!! Dom är så fina!! = )

Igår var jag på middag hos farmor och farfar från 2 till 8. Behöver jag säga mer? Nej, men det var faktiskt trevligt. Lite långtråkigt efter ett tag, men trevligt = )

Idag gick det ASBRA att rida!! Hon var såååå himla fin!! Finast när jag gick från piaff till ökad trav. Asså <33 Sen i galoppen gick det att få henne JÄTTEsamlad. Verkligen typ galoppiruett-samlad. Det var kul : ) Sen har jag varit på Maddes och köpt dressyrspö och på rusta och köpt lådor till skåpet : )

Det var allt för tillfället : )
Jag älskar dig

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback