Camilla träning

Igår var det träning för Camilla, det var kul :-) Det känns bra att få in träningsrutiner såhär. Jag tränar för Monica en gång i veckan och för Camilla minst en gång i veckan. Camilla och Monica är verkligen så himla olika! Men det är bra tycker jag. Camilla är mer "nytänkt" eller vad man ska säga. Hon vill att man ska ha friskt tempo och det för inget om skolorna blir lite halvdana bara man håller ett bra tempo så kan man ta det steg för steg tills det blir perfekt. Monica tycker man ska ha ett lugnt tempo, hon vill jobba uppåt, mer piaff i tanken. Sen tycker hon skolorna ska vara bra i ett lugnt tempo och efter hand öka tempot. Monica gör alltid skolorna i början och Camilla gör dom på slutet.

jag tror att denna bra blandning fungerar jättebra på Corona. Jag tror på omväxling. Jag tror att det här kommer bli en bra vår. En rolig vår. För nu har jag lagt alla grunder så nu kan jag börja jobba med lite roligare saker. Kanske blir någon tävling till sommaren? Men jag vet inte, det beror på om jag känner för det. Är inte så sugen på att tävla.

Idag ska jag nog ut och springa, om det inte är för kallt ute.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback