Dålig start på dagen.

Medan jag satt här och skrev förra inlägget så kokade min bovetegröt över och brände fast i grytan. Det var inte så kul, speciellt eftersom att jag inte har en aning om vad man ska göra åt spisen eller grytan eller så. Jag åt bovetegröten iaf :P haha, det smakade faktiskt inte så bränt. Sen lyckades jag spilla massvis med sojamjölk över den nya pappelina mattan som mamma är så extremt rädd om "/ Sen skulle jag göra kaffe och självklart så tappar jag ut det gamla kaffefiltret över mattan. Sen fanns det inte ens något kaffe kvar så jag fick sätta på espressomaskinen. Det är ju gott det också, men jag ville ju ha en stor kopp nybryggt kaffe för att rädda morgonen.

Det här var ingen bra start på dagen, men det blir nog bätre när jag kommer ut till stallet.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback