Fredag

Jag är så himla stolt över mig själv! Jag har gått nästan tre veckor i skolan nu om man bortser från gympan i tisdags och sen i onsdags var jag inte heller för då hade jag bara matte, men ändå väldigt mycket tid har jag varit i skolan! Jag vet inte om jag har varit tre veckor i rad på hela min gymnasietid.  Det är tveksamt. Även att den här veckan har varit såååååååå seg så har jag klarat det. :D

Nu har jag slutat, men jag väntar på bussen bara. Sen ska jag ut till stallet, ska bli jättekul att rida idag eftersom det gick så bra igår :-) Sen när jag kommer hem ska jag ut och springa tänkte jag. Det tråkiga är att jag börjar få otroligt ont i anklarna "/ Jag trodde det skulle vara knäna som gav vika, men det ver det inte, det var anklarna. Jag har aldrig haft ont i anklarna förut, trodde inte man kunde få det. Men gud va ont det gör! Hoppas jag överlever iaf. jag kanske borde vila lite, men jag vill inte. Jag blir så rastlös om jag itne får springa. Får se hur det utvecklar sig.


image87


Jag måste säga att jag älskar det här halsbandet! det är underbart! Jag älskar apor för dom är så hederliga :D

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback