Hiss och Diss

Nu är det dags att starta en ny kategori - Hiss och Diss. För just nu så är jag i stort behov av att dissa en sak.

Dagens Diss: Jag vill dissa Pressbyrån. Anledningen är deras nya skräp frukter dom har inhandlat. Förut kunde man köpa stora röda fina äpplen för 5 kr. Sen utan förvarning höjde dom en dag priset till 6 kr och jag fick då inte köpa ett äpple för 5,50. Och nu har dom som toppen på allt köpt in små skrumpna mjöliga äpplen, äckligare än fallfrukt. Jag tycker det är dåligt!!

Dagens Hiss:
Jag måste passa på attt hissa det vackra värdet! Det är så himla kul när det är fint väder, man blir så glad och får härliga sommarkänslor! :-) Så tummen upp för det vackra vädret.


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag älskar din diss linnea, men håller med dej ! det är förfäligt !


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback