Kaotisk morgon

Det var verkligen en stressig/konstig morgon idag. Jag vaknade och tittade lite yrvaket upp mot klockan som till min förvåning står på kvart i nio! Helt förvirrat yrar jag upp ur sängen i full panik och tankarna snurrar i huvudet "Herregud, varför har jag vaknat så här sent. Hjälp, nu är det brottom. Hur kunde det här hända?" Samtidigt springer jag in på badrumet och kastar mig in i dushen. Ändå hade jag tankar i bakhuvudet "Jag har ju ingen stans att gå, varför stressar jag för? Jag har ju ingen tid att passa." Virrar in på rummet samtidigt som jag öser i mig kaffe och rotar igenom garderoben. Sneglar på klockan för att kolla mellantiden och inser att klockan bara var halv sex. Haha, snacka om att jag var lite snurrig sådär på morgonkvisten. Stressade som en galning klockan halv sex på morgonen utan att ha någon tid att passa. Ja, så kan det gå ibland..

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback