Ledig

Idag har jag varit ledig ifrån skolan. Skönt! Eller jag hade egentligen matte, men det är ju inte så viktigt, jag är ju ändå långt före så det spelar ingen roll om jag missar lite. Imorse var jag ute och sprang, dock inte i motionscentrum för min brorsa hade tagit cykeln och jag orkade inte springa upp så jag sprang bara lie i området. Sen åkte jag ner med mamma på stan och köpte kostym, skjorta, slips och skor och allt vad det nu var till min bror. Sen tittade vi på tavlor och jag hittade två tavlor som jag blev fullkomligt kär i! Jag tror jag kommer dö av abstinensbesvär om jag inte får en sådan snart!! Men båda två slutade ju tyvärr på en hel del nollor så det lär nog ta ett ag innan jag får dom. Sen har vi varit på Maddes och köpt ridvantar, men om vantarna jag skulle ha fanns inte i min storlek och dom kommer inte in förens om flera veckor, så jag fick nöja mig med dom näst bästa. Men i sommar då ska jag ha dom iaf, dom är helt underbara, som ett extra lager hud i helt oroligt mjukt skinn. Jaja, sex veckor är väl inte så länge. Sen var vi ute hos Corona och nu är vi hemma igen :-)

Tur att jag har ahaft mycket att göra idag iaf för dom håller på och gräver kring oss så både tv och internett har varit borta idag. Panik! Haha, man är ju beroende :P Men jag har klarat mig iaf.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja eller hur!! hehehe. helt otroligt..


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback