Lista

Känner för att lägga in en sån här lista idag, även att jag vet att dcet är tråkigt att läsa :P

UTSEENDE
[x] Ibland tycker jag att jag är ful. -Det tycker väl alla ibland?
[x ] Jag blir lätt brun. -Jag blir tyvärr mindre brun på vaderna :P
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. -Jag skulle vilja ha naturligt mörkt hår.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tattuering. -Nej, men skulle vilja ha.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[x] Jag skulle kunna plastikoperera mig. -Någon gång kommer jag säker göra det, men det är inget jag tänker på nu.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] Jag har mer än två piercingar.
[ ] Jag har fräknar/ lite ibland.


EGENSKAPER
[x] Jag är omtänksam.
[x] Jag är generös.
[ ] Jag har lätt för att bli svartsjuk.
[ ] Jag är snål.
[ ] Jag är fåfäng. - Det är jag faktiskt inte.
[/] Jag är utåtriktad. -Jag vet inte riktigt.


FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar. -Det tillhör vardagen "/
[x] Jag har rymt hemifrån. - Bara när jag var liten och så.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] Jag har minst ett halvsyskon.
[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.


SKAMLIGHETER
[ ] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion.
[x] Jag kan fortfarande börja gråta av Disneyfilmer. -Lejonkungen framför allt, men jag kan gråta till de flesta filmer.
[ ] Jag har pissat på mej av skratt.
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. -Har inte alla?
[x] Jag har gråtit av skratt. 
[ ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.


EFARENHETER
[x] Jag har tappat bort mig i min hemstad.
[x] Jag har sett en fallande stjärna.
[x] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss. -Det är klart, vem kan motstå?
[ ] Jag har sparkat en kille mellan benen.
[x] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[ ] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
[x] Jag har medverkat i ett skådespel. -Bara i skolan.
[/] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet. -Jag vet faktiskt inte.
[x] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.
[x] Jag har suttit på ett tak på natten.


FÖRHÅLLANDEN
[ ] Jag har varit på en blind date.
[ ] Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar.
[x] Jag saknar någon/några just nu.
[ ] Jag är rädd för att bli övergiven.
[x] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.
[ ] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit. -Det är inte ord man ska ljuga om.
[ ] Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit.


ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har smugit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar. - Många gånger.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel.
[x] Jag har struntat i ett prov. -En hel del.


RANDOM
[ ] Jag kan sjunga så bra att andra kan lyssna på det.
[ ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. -Jag observerar gärna innan jag öppnar mig, men det betyder inte att jag är blyg!
[x] Jag ser på nyheterna. -Man måste ju hålla sig uppdaterad.
[x] Jag dödar inte insekter.
[/] Jag svär ofta. -Det går i perioder.
[x] Jag sjunger i duschen.
[x] Jag är en morgonperson. -Vakar ofta av mig själv sex eller tidigare.
[ ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[x] Jag är bra på att baka.
[ ] Jag vet hur man skjuter.
[ ] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[ ] Jag tror på spöken.
[ ] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[x] Jag är väldigt kittlig.
[x] Jag älskar mörk choklad.
[ ] Jag spelar dataspel och/eller TV-spel.
[ ] Jag är bra på att minnas ansikten.
[ ] Jag är bra på att minnas namn.
[/] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv. -Jag vet att jag ska flytta till USA och alltid fortsätta ha häst/häsar, men annars vet jag inte.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback