Löpning i spåret.

Var uppe i motionscentrum och sprang förut. Det kändes riktigt bra faktiskt. Eller först trodde jag det skulle gå jättedåligt för jag var verkligen trött och det kändas i benen att jag hade tagit ut mig på bodypumpen i morse. Men jag sprang bara 5an idag, så det orkade jag. Och trots att jag var så trött i början så tog jag igen det på slutet och förbättrade min tid nästan en hel minut. Då kände jag mig duktig :-)

Sen när jag kom hem gjorde jag en jättegod lisgryta. Jag hade verkligen ingen idé på vad jag skulle laga och så tog jag fram linspaketet och såg att det fanns recept på lisgryta på baksidan. I och för sig så gjorde jag nästan inte alls som det stod, mitt blev nog mycket godare :D

Kommentarer
Postat av: Crazypill

jag ska baske mig ut i spåret imorrn!

Postat av: Anonym

Det e så kul att läsa din blogg. Kram på dig

2007-04-22 @ 01:56:40

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback