Nationella prov & Vg

I morse var det nationella prov i engelska. Jag höll på att komma försent, det skulle ju ha varit pinsamt. Jag gick upp tidigt, men som vanligt så tittade jag på Berverly Hills på morgonen och i morse var det så spännande att jag var tvungen att sitta ner och titta på det istället för att typ sminka mig och platta håret samtidigt. Haha, jag vet att jag är hånad som tittar på Beverly Hills, men när man väl har börjat följa det så är man ju fast :P Hur som helst, provet gick väl bra. Eller det kändes bra när jag skrev, men jag läste ju inte igenom det, som vanligt... Men jag tror det ska gå bra.

Sen fick vi tillbaka samprovet som vi gjorde förra veckan. Jag hade inte pluggat alls, hade inte ens haft med mig boken hem, hade varit på ungefär 2 lektioner och hade långt ifrån alla anteckningar. Provet gick asdåligt. Jag chansade på allt! Jag kunde inte ett shit, men jag lyckades hitta på något på varje fråga iaf. Jag vet 110 % säker på att jag skulle få ig, men till min stora förvåning sa Jeang-Won innan hon delade ut proven att ingen hade fått ig! Sen när jag fick provet fick jag se att jag hade fått VG! Herregud! Hur gick det till?! Jag började nästan gråta av förvåning :P hahaha. Och Hanna fick G+!! Vi är ju verkligen bra! Vi fick till och med mer än Daniel som hade pluggat :P haha!
Det kallas intelligens!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, vi är fan bäst!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback