Shopping

Jag har varit nere på stan med mina föräldrar idag. Vi skulle köpa kostym till pappa, det gjorde vi också :-) Jag har ju köpstopp för tillfället, emn på något konstigt sätt lyckades jag få med mig en hel del kassar hem ändå :P haha. Men jag betalade bara 400 kr själv så det var ju ingen katastrof, tänk vad man kan få bara av att lägga huvudet på sne lite ;) Jag köpte iaf Madonna kavajen, jättesnygg. Helt vanlig svart som man kan ha till vad som helst. Sen köpte jag löparkläder också, thights (stavas?), funktions t-shirt, funktionströja och strumpor. Snart kommer ju min löparjacka på poseten också, hoppas jag iaf. Jag väntar och väntar..

image88image89


Sen måste jag bara passa på att skälla ut Comhem också! Internet har varit cp flera dagar, jag får ju panik. Jag hatar när inte internet funkar!! Jaja, om jag inte bloggar så mycket så vet ni vad det beror på iaf..

Kommentarer
Postat av: isabel

skitsnyggt!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback