Snyggingen mitt emot

Just nu sitter jag i skolan. Jag har historia, eller ja, några har historia, dom som orkar jobba det vill säga. Så nu sitter jag här vid datorn och stirrar in i lägenheten mitt emot i hopp om attt se snyggingen. Eller jag vet ju faktikt inte om man är så snygg, men han brukar gå runt utan tröja och det klär han i ska jag säga. Det syns att han måste kämpat med situpsen iaf ; ) Vem vet en vacker dag kanske jag går över på spontanbesök för att ta mig en närmare titt ; )

Hoppas det har gått bra för dig Elli! Ska ringa dig idag tänkte jag, men jag vet inte om du orkar prata. Tänker på dig iaf, love you <3

Kommentarer
Postat av: Karin

ah det funkade haha

Postat av: Johanna

då ska jag följa med, kommer bli mycket spännande (:

2007-04-27 @ 20:19:40
Hemsida: http://johannaericson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback