Störningar

Det verkar vara störningar i bloggen just nu. Den är jätteseg! Trist. Det var jättejobbigt att rida idag. Hade ju inte ridit sedan i torsdags eftersom jag har varit borta. Men det var jättekul att få rida igen :-) Men det var jättevarmt i ridhuset. Man blev verkligen svettig! Och nu ska det ju bli varmt igen. Imorgon skulle det bli 19 grader! :D Älskar när det är fint väder.

Nu ska jag ta en kopp te och varva ner efter en lång dag. Det börjar bli läggdags för min del. Jag känner mig stressad när klockan är åtta att jag måste gå och lägga mig för att jag ska vara pigg på morgonen. Haha. Jag är kanske lite konstig, men jag går hellre upp tidigt och går och lägger mig tidigt än att jag går och lägger mig sent och vaknar sent.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Maria

Bloggen strular ofta, tråkigt


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback