Träning

jag måste säga att jag älskar att vara uppe tidigt! Idag vaknade jag klockan 6 och gick ut och gick i 1,5 timma. Jättehärligt i morgonsolen och allt. Sen kom jag hem och åt frukost och gjorde mig i ordning och så. Sen var jag på bodypump. Jättekul, men jobbigt. Nu har jag ätit lunch och just nu pratar jag med Maria :-)

Igår var jag ute och sprang i Vidingsjö. Det gick bra, men ändå dåligt. Eller asså, jag trodde att det skulle gå bättre, men det gick ändå bra liksom.  Men för att man ska bli bättre måste man ju träna :-)

Kommentarer
Postat av: Karin

oj, ja det kallar jag tidigt:)

Postat av: Anonym

svar: Tack så mycket

2007-04-14 @ 16:59:23
Hemsida: http://puuccii.blogg.se
Postat av: AmandaB

Jag tycker också mycket om att träna, men jag skulle aldrig gå upp så tidigt :P Body Pump kl 10 på lördagsmorgonen som jag går på är nästan gränsfall för mig haha

2007-04-15 @ 11:20:42
Hemsida: http://amandabacktorp.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback