Uppe med tuppen

Idag är jag uppe med tuppen som vanligt, eller innan tuppen till och med för tuppen vaknar väl vid sju? haha, jag vet inte. Jag var iaf uppe vid kvart i sex idag. Monica kommer idag så jag ska iväg och träna snart :-) Jag älskar känlsan jag fårnär jag har tränat för Monica och sen skjutsar henne vidare till Kristin, det är lite svårt att förklara, men det känns jättehärligt. Då har man verkligen hela dagen framför sig. Jag älsakr tanken på att jag redan har gjort allt i stallet och att jag har tränat innan många andra ens har gått upp.

Tänkte gå på spinning ikväll också, men jag får se. Det beror på hur jobbig träningen blir idag. Och sen har jag ju egentligen massa att plugga... det kanske inte prioriteras först, men det borde nog :P

Nu måste jag äta frukost :-)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback