Utflykt :-)

Idag hade jag tänkte att sluta men kaffe. Det visade sig vara ett mycket dåligt tillfälle för det för det var ashård träning idag. Jag har nog aldrig tränat så hårt för Monica någon gång. Så utan något kaffe i kroppen var jag såklart jättetrött och jag fick verkligen kämpa för att kunna koncentrera mig. När jag hade ridit och så åkte vi hem och sen åkte jag och mina föräldrar iväg på lite utflykt på mitt initiativ :P haha. Det var faktiskt kul. Gick långpromenat i det vackra vädret och sen åt vi picknick och drack kaffe. Så himla gott det var! Så nu har jag piggnat till! :-)

Jag ska nog inte försöka sluta med kaffe iaf. Det är för svårt :P

Kommentarer
Postat av: kattis

Mitt tips för att sluta dricka kaffe är att dra ner på det och sen kanske du klarar av att sluta helt. Men om du känner att du vill dricka det så ska du göra det :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback