Valborgsmässoafton

Ja, idag är det Valborgsmäsoafton och imorgon är det första maj. Det känns verkligen konstigt. Tiden har bara flugit förbi, både bra och dåligt antar jag. Jag har fortfarande inte börjat ta skolan på minsta allvar. Jag vet att jag säkert kommer ångra det i trean när jag står där med kassa betyg från ettan, men det finns inte mycket jag kan göra, jag orkar bara inte! Ska bara stå ut två år till.

Ikväll ska jag faktiskt inte göra något speciellt, något som chockar dom flesta, haha. Nej, men jag tycker det känns så onödigt. Valborg är precis som vilken annan dag som helst. Det är bara en ursäkt för ungdomar att supa sig stupfulla och vandra omkring planlöst i trädgårn/vidingsjö/ryd. Det känns inte så lockande. Dom flesta jag känner ska vara ute någonstans, jag menar, det är ju kallt! Jag ska förbi Lisa ett tag iaf, det blir nog trevligt. Men jag följer inte med ner till stan sen, mitt festhumör är på minus 100 just nu. Jag har iaf hyst två filmer Marie Antoinette och Little Miss Sunshine, så jag kommer ha något att göra ikväll iaf.

Nu måste jag göra mig i ordning. Trevlig Valborg.

Kommentarer
Postat av: Atta&Linda

låter underbart:)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback