Åska, regn och startbevis

Idag är det verkligen inget roligt väder. Det åskar till och från och det verkar som att himlen har öppnat sig helt då regnet öser ner. Jag hade ju tänkt att springa idag, men det blir nog inställt. Jag har precis ätit lunch efter att ha varit och handlat. Snart tänkte jag åka ner till stan också. Jag har ju verkligen igenting att göra så då kan jag ju lika gärna spana av lite i affärerna, något som jag aldrig gör annars. Jag har fått startbeviset till Midnattsloppet idag också. Så nu är det verkligen på riktigt. Men det ska nog gå bra. Eller det beror ju såklart på vad man menar med bra, men jag kommer ju komma runt iaf. Och det tycker jag är bra under omständigheterna. Sen bryr jag mig inte alls om vad jag får för tid. Jag vet att jag har haft mycket att tänka på den senaste tiden och inte riktigt varit på topp. Sen är jag extremt dålig under press! Vilket inte är så bra. Så fort det verkligen gäller så får jag panik och spårar ur totalt. Till och med om vi ska springa i skolan eller så så är det så. Jag får panik och presterar mycket sämre än vanligt. Men jaja, vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback