Body Pump

Jag har inte haft någonting att göra idag efter det att jag kom hem så jag hoppade upp på cykeln och cyklade ner till stan för att gå på Body Pump. När jag kom dit såg jag en lapp där det stod något om att de skrivit fel tid på Body Pumpen elelr vad det nu var. Så jag änkte att jag skulle köra lite maskiner istället. När jag gått igenom nästan alla maskiner och mina muskler började bli slöa så såg jag att det började gå in folk i Body Pump salen. Så tydligen var det Body Pump iaf. Så jag var med trots mina trötta muskler. Jättejobbigt!! Sen hade jag inte någon vattenflaska med mig heller så extremt törstig och svettig lykades jag på skakiga ben ta mig till hemköp och köra en Ramlösa Stilla. Men lite nya krafter cyklade jag hem igen, men jag lovar att i uppförsbacke med motvind var det verkligen tugnt!

Här är en bild på kvällshimlen från balkongen i pappas lägenhet i sthlm.
image174

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback