Bodypump

Internet kom på igen ganska snabbt igår, men tyvärr har min brorsa haft lan i källaren och tagit ner modmet så jag kan inte ha internet där uppe. Nu sitter jag iaf på pappas dator, men det blir inga bilder idag heller verkar det som. Om ett tag ska jag trotsa det regniga vädret och cykla ner till stan. Först till gymmet för lite Bodypump och sedan ska jag träffa Hanna :) Det ska bli kul, vi har knappt setts på hela sommaren! Men sådär blir det ibland. Jag pluggade faktiskt lite matte igår och jag kände mig mycket duktig!! Iofs så har jag ungefär 75 % av matteboken kvar att göra innan skolan börjar. Nu gäller det verkligen att ligga i... Jag vill inte att skolan ska börja igen! Jag orkar inte. Men jag har ju bestämt att jag ska vara jätteduktig i år. Jag ska göra klart alla kurser jättesnabbt så jag kan börja på treans kurser så jag får jätteslappt i tren. Tyvärr har jag massor kurser kvar från ettan också, hehe, så det kommer väl bli tufft. Men jag ska iaf göra ett ärligt försök.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Bodypump är kul!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback