Glass i Slussarna

Idag har jag varit med Amanda :) Vi gick till Tannefors slussar och åt glasss och sådär. Det var kul det var så länge sedan vi träfades. Sen har jag varit och badat, det var så varmt i vattnet!! Badade igårkväll också, man måste ju passa på när det äntligen är bra väder. Imorgon skulle det åska tydligen och sedan skulle det bara bli sämre igen.. :( Men det kan nog vara bra för mig för jag måste ta tag i matten nu. Det börjar bli lite bråttom. Jag skulle egentligen gjort kursprov i Matte B innan sommarlovet men lyckades undvika det lite smidigt genom att råka glömma bort det osv. Så nu måste jag göra det direkt efter lovet och jag har inet ens börjat räkna Matte B : | Panik? Men det går säkert bra.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback