Harry Potter

Igår var jag på bio med Julia :) Det vv ar skönt att få komma ut lite, tänka på något annat ett tag. Veta att det faktiskt går att ha kul ändå, även att det stundvis känns som jag aldrig kommer ta mig upp. Anyway, vi såg Harry Potter. Jag har inte läst böckerna sedan jag bodde i USA och det var ju ett tag sedan. Jag hade bara sett 1an på film så jag bestämde mig för att det var dags för en uppdatering så i torsdags gick jag och hyrde 2an, 3a och 4an. De var iaf bra allihopa :)

Idag har dagen varit låååååååååååååååååååång. Jag var nere på stan ett par timmar och terapishoppade lite. En chashmirreöja som jag hae suktat efter sååå länge och en långärmad t-sirt som jag tog bara av farten. Båda från Boomerang, som till och från är land mina favoritbutiker. Sen har jag varit och badat. Det var jätteskönt i vattnet. Nu sitter jag här och har tråkigt. Det känns som jag håller på att explodera. Jag är så extremt rastlös så jag har aldrig varit mer om värre. Jag vet att det inte ens har gått en vecka. Men jag står inte ut!! Mitt liv har ju alltid kretsat kring stalelt och det är det enda jag har brytt mig om och nu är det bara tomt..

Corona, du hade det där lilla extra. Ingen kan någonsin mäta sig med dig. Jag saknar dig <3

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback