Internet problem... IGEN!

Ja, nu funkar inte mitt internet, som vanligt. Men min brorsas funkar "/ konstigt. Jag har prövat allt, men inget verkar funka. Så jag får väl hänga här ett tag då. Då slipper jag ju mna virus också, hehe. Jag är så extremt trött på att det dyker up 40-50 stycken pop-ups så fort jag är inne på internet. Jag hade tänkt lägga ut lite Paris bilder idag, men eftersom jag inte har min dator så får det bli vid ett senare tillfälle. Jag skulle ju kunna använda min tid utan internet till att göra 0saker som jag behöver t ex matten.. men det är inte speciellt lockande. Jag hade tänkt att ge mig ut i regnet och cykla ner till gymmet istället. Om det inte spöregnar då dvs. Då blir det lite yoga.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback