Jag höll på att dö!

Eftersom löpningen har tagit stor tid av min tid de senaste månaderna så har det blivit allt mindre tid på gymmet. Det här var första gången på jag vet itne hur länge som jag var där. Det började med en trevlig uppvärmning med cykeln i regn och motvind till gymmet.... Först la jag på mer vikter än vad jag tidigare haft och fy vilket misstag det var. Jag var död redan efter uppvärmingen. Sen tog jag istället samma vikter som jag haft tidigare, men tydligen så har jag tappat en del muskler i armarna så mot slutet gick det inte. Då menar jag verkligen att det itne gick. Inte så att det bara var extremt jobbigt utan det gick verkligen itne, inte ens med den största ansträngningen. Fy vad jobbigt. Armarna bara darrade och jag kunde inte ens luta mig mot armarna, de bara vek sig. Jag tror nog det är bra om jag börjar gå lite oftare nu. Ska försöka få in det bland löpningen.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback