Jogging

Så det blåste!! Det trodde jag inte när jag kikade ut genom förnstret förut. Men sen var det också så att vinden ökade och eftersom jag inte bor mitt inne i stan springer jag där det är rellativt öppet = inget vinsskydd = stark motvind på hemvägen. Mina ben var trötta så det blev ingen lång runda inte. Ca 6-7 km ungefär. Men det är ju better than nothing :) Jag borde verkligen hoppa in i dushen nu. Jag tror att jag har all tid i världen, men det slutar alltid med samma sak, att jag stressad och panik slagen rycker åt mig hälften av mina saker och springer allt jag kan till bussen och lyckas oftast klara mig med nöd och näppe (säger man så?) Nej, nu ska jag ta mig i kragen och sätta fart. VIll att den här dagen ska vara över snart..

Kommentarer
Postat av: sanna

ha en fin dag!

Postat av: Karin

här är det rätt vindstilla
mm filippa k vettu;)

2007-08-21 @ 11:48:11
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sanna

svar: hehe ha en bra dag i skolan dÅ;P

2007-08-21 @ 12:53:26
Hemsida: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback