Kex

Såklart orkade jag inte gå ner till stan. Jag tänkte gå klockan nio, vid halv tolv hade jag fortfarande inte gått, hehe. Jag orkade bara inte. Även att jag behöver lite saker så struntade jag i det. Jag bakade (eller gjorde?) kex istället. Ett recept från Elle - Mat och Vin, som jag köpte igår. Jättebra tidning och jättebra recept! : )
Kexen blev goda, speciellt med 17 % brännvinsost på. Underbara! Jag är rastlös och känner för att röra på mig. Det blåser så mycket så det kommer bara gå dåligt om jag springer. Och jag var ju på Body Pump igår och det känns idag! :P Så jag vet inte. Jag kanske tar en liten promenad. Jag behöver ändå gå till Ekholmen och ta ut pengar. Men jag tycker egentligen inte om att gå. Det går så långsamt! Jag springer mycket hällre! Men alla är ju olika. Man kan nog säga att vissa är springpersoner och andra gåpersoner. Om det nu är så så är jag definitivt en springperson. Nej, jag ska väl försöka ta en promenad nu då, men dock inte i jeansen. De drog jag av mig för ett bra tag sedan :P Jag tyckte det var färdigtöjt för dagen.

image176

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback