Löpning

Nu har jag precis varit ute på en liten löprunda. Jag tyckte det såg ut att vara så där perfekt springväder. Mulet, men inte regningt och helt vindstilla. Visst var det så, men perfekt var det inte för gud så varm det var! Alldeles kvalmigt och fuktigt, som att åskan hänger i luften. Den höga luftfuktigheten gjorde iaf att det blev lite jobiggare att springa. Men bor man i Sverige får man väl vara beredd på alla sorters väder. Jag var bara ute i 45 minuter och jag var hel slut. Jag fick verkligen kämpa mot slutet. Jag förstår inte varför det har gått så dåligt på senaste tiden. Tidstopparna på pulsklockan är betydligt lägre än vad de brukar vara och total minutrarna per vecka har sjunkigt med många minutrar. Förut låg stäckorna ungefär mellan 8-18km per runda och nu ligger de på omkring 6-11. Inte bra. Men man får inte ge upp när det känns som värst. Då kommer man aldrig lyckas. Så jag kämpar på och hoppas på att vinden ska vända.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback