MIdnattsloppet

Imrogon gäller det. Vad tiden går snabbt. Jag blir så nervös för att Lidingö närmar sig. Midnattsloppet tar jag endast som träning. Jag har inte kunnat träna på mycket på senaste tiden, så jag vet att det inte kommer gå bra. Sen är det ju okänd mark och sådär. Jag vet inte om denna tuffa ridvecka har varit den bästa förberedelsen för loppet, hehe. Jag har träningsvärk, sömnbrist och har inte alls "springkänslan" i benen. Jag har inte sprungit på kvällen en enda gång och nu ska jag springa på natten. Jag är ju van att springa mellan 6-11. Så det blir verkligen en omställning. Ja, vi får väl se hur det går. Jag hoppas det blir kul för jag ger ju upp både att hjälpa till på dressyrtävlingen på lördag och nykvarn både idag och imorogn. Men det blir nog värt det ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

går nog fint det:)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback