Oh no - Jag saknar min kamera

Det blev en glassrunda på Mc Donald's. En Mc Flurry Smartis med sina många bländande färger, mycket exlusivt. Mycket bättre än så tror jag inte man kan få för en ynka guldpeng. Vi satt ute och njöt av våra glassar i vädret som tyvärr bara blev värre och värre. Tillslut blev det till och med så kallt så det inte gick att sitta kvar längre. Så vi gick tillbaka till Maria och klurade lite på våran senaste extremt smarta företagsidé. Men denna kommer vi faktiskt gå igenom med! Men det kan ju inte riktigt bli på allvar förrän nästa år när jag fyllt 18. Då är det 100 % allvar. Jag vet inte riktigt om jag ska säga vad det är. In case of unsuccess menar jag, hehe.

I all stress efter att mamma väntat i bilen i en kvart utan för Maria så lyckades jag glömma kameran! :( OH NO! Det var tråkigt. Men jag får väl överleva ändå :P

Kommentarer
Postat av: carro

ja bara bra :) Åå vad sugen jag blev på mc flurry!:)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback