Regn, regn och mera regn.

Idag ska jag följa med <vickan till Vreta igen. Det ska bli kul att rida, men jag lovar att jag kommer ha träningsvärk imorogn, hehe. Jag var på bio med Maria igår kväll. Vi såg "Ciao Bella". Den var faktiskt bra! Lite sådär mysig/rolig/knasig/oförutsägbar på något sätt. Liten blandning alltså. Nu sitter jag här och sörplar i mig mitt välbehövda kaffe även att jag egentligen har lite bråttom. Men tidsoptimist har jag alltid varit.

Regnet öser ner! Inte alls roligt. Vädret växlar i takt med att klockan slår skulle jag tro. Det ser verkligen mörkt ut idag och kvällspromenaden jag tog häromdagen verkar långt borta...

image170

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe roligt att höra


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback