Rekordsnabb

Innan jag stack iväg satte jag min i photoshop lite och såklart tappade jag totalt tidsperspektivet och fick sedan ganska bråttom, vilket inte är något ovanligt, tidsoptimist som jag är. Idag cyklade jag iaf i motvind på rekordtiden 11 minuter ner till gymmet som ligger ca 5 km bort. Det tyckte jag var bra jobbat! Pumpen gick lättare än vanligt idag, så nästa gång blir det nog att lägga på lite mer vikter, åt minstånde på benen. Eftersom jag sparat lite på benkrafterna så kunde jag även cykla hem ganska snabbt. 15 minuter blev tiden, men då ska det tilläggas att det är en lång, jobbig och envis backe i mitten som tar på krafterna. Men jag ville ju hem till specialavsnittet av Project Runway, så jag kämpade på. Så nu har jag parkerat framför tvn med proteindrink och nybakat bröd, som inte riktigt blev klart även att det var inne i 2 timmar! Men whatever, det var gott iaf.

image185

Kommentarer
Postat av: anna

jäklar vad alla är duktiga och tränar...fan..borde göra nåt annat än mina promenader och enstaka joggingrundor..
brödet såg väldans mummigt ut!
kram!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback