Stallelevskursen

Jag har tänkt att gå och kolla på de som är med på stallelevsveckan hela veckan, men jag har ju inte kunnat eftersom jag har varit i Vreta. Men idag ska jag dit iaf. Ska träffa Vickan och Hanna vid 9 så jag har lite extra tid som jag såklart spenderar här framför datorn. Det känns så konstigt att det faktiskt är idag jag ska springa midnattsloppet. Jag har ungefär 0 % redo. Men som jag sagt förut så tar jag det bara som en träning. jag bryr mig inte vad jag får för tid. Dessutom är jag i en dålig grupp efterom det bara fanns plats där, så jag lär väl komma bland de första av dem iaf ;) :P hehe.

Tittade igenom lite bilder och hittade den här. Förmodligen världens äckligaste drink. Men visst är den läcker att titta på ;)

image172

Kommentarer
Postat av: Estelle

Ser god ut!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback