Tårtöveraskning

Min kära kamera har hittat hem igen :) Så nu blir det lite bilder igen. Sist jag använde kameran var ju på min och Marias varma, men blåsiga, glasstripp till McDonalds. När jag såg dessa bilder blev jag såklart extremt sugen på glass och trippade ner i källaren för att gräva fram något i frysen. Någon glass lyckades jag tyvärr inte hitta, men mina ögon fastnade istället på en mandeltårta. en sån där med gul kräm från typ Frödinge (?). Den har nog legat där ett bra tag för jag kan inte komma ihåg när jag såg den senast, men jag kan intyga att den var god iaf, hehe. Den passade perfekt som kvällsfika framför datorn ;)

image179

image180


Kommentarer
Postat av: Anna

Mm, gottigt! Har en bit daim/mandeltårta i frysen..blev lite sugen på att tina den nu ;)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback