Träning

Efter min sena (ja, sena. Sprang mellan 20.00-21.15, jag som itne brukar springa efter 11 på förmiddagen) så trodde jag inte att det skulle bli en tidig morgon, men som vanligt vaknade jag innan klockan slagit 7. Dock var jag trött och seg i benen, men jag masade mig upp. Vid halv tio tog jag cykeln ner till gymmet och gick på Body pump. Cykelturen hem var jobbig med mycket trötta muskler och kraftig motvind. Efter en välbehövd lunch, bestående av lax med fetaost, bönor, hemmagjord salsa och grönsaker, så åkte jag och mamma ut till Ikano och helt plötsligt blev jag på extremt dåligt humör. Så det var inte så roligt att gå omkring där. Jag vet inte vad som hände, men jag var verkligen jättearg! Till och med så arg att jag började gråta (?!) Men sen gick det över, hahaha.

Kommentarer
Postat av: L I S A

Låter både gott, duktigt och förvirrande. Haha ;]


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback