Tre veckor

Det känns helt ofattbart att det har gått tre veckor. Jag förstår inte hur jag har stått ut och hur jag ska fortfätta stå ut. För hur lånbg tid det än går så kommer du inte tillbaka. Saknaden blir bara större och större för varje dag som går samtidigt som jag blir bättre på att handskas med den. Jag känner mig så tom utan dig. Jag vet inte längre vem jag är. För du var mitt allt, du var min värld och nu finns du inte mer. Med dig försvann också jag, åtminstånde den delen av mig som jag trivdes med och kände till. Allt som är kvar nu är förvirring, saknad och tårar. Jag saknar dig så jävla mycket. Du var min bästa vän och jag älskar dig föralltid <3

image177

Kommentarer
Postat av: sanna

fin bild


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback