Tummen rätt upp

Så idag har jag ju varit ute i Vreta. Det var kul, som vanligt. Idag hade vi markarbete på morgonen. Jag var så nervös. Jag hadde ju inte hoppat på två år (!!) Jag är ju 100 % dressyrryttare nu förtiden.  Anyway, jag hade Lady. Det gick jättebra faktiskt! Iofs så var det ju bara travbommar, ett litet kryss och tre bockar, men det var tillräckligt för att jag skulle stressa upp mig, hehe. På eftermiddagen hade jag Filippa K. Dressyren blev det ju då. Vi red med spö rakt genom båda tummarna så vi skulle hålla händerna stilla och i rätt läge. Det var faktiskt jättebra. Sen är ju inte sitsen och handställningen något större problem för mig, men man såg att det var stor skillnad på många andra. Det märktes tydligt vilka som annars rider ner sina hästar i form med händerna då de nu inte alls gick i form. Det är nog nyttigt att veta själv också. Många inser nog inte att de gör så. Imorgon blir det lång uteritt längs ån på morgonen och på eftermiddagen dressyr :)

Jag blev på  "sakna-Seattle-humör" idag. Oftast brukar jag bli på "sakna-Miami-humör" Men idag var det Seattle som fångade mina tankar. Så jag bjuder på en bild på utsikten från huset i Seattle :)

image171

Kommentarer
Postat av: Nina

ja eller hur :D


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback