Dead or alive

Usch, så trött jag är. Jag borde gå och lägga mig, eller det borde jag gjort för länge sedan, för jag har bara suttit här vid datorn och nästan somnat, men jag orkar inte. Det känns så jobbigt att tänka på att jag måste gå och borsta tänderna, ta av mig kläderna och sådär. Jobbigt. Därför har jag suttit här och förskjutit problemet. Skolan idag var soft. Först prov som jag inte vill tänka mer på, lunch och sedan engelska där vi gjorde mer eller mindre ingenting. I väntan på bussen spelade jag cs med alla andra skolans nördar, haha. Skolans nya besatthet. Jag är sämst, men jag heter ju LDdead, så jag hoppas ingen förväntar sig för mycket.

Imorgon ska jag till Vimmerby och träffa mormor och Snälen. En jultaradition, julmarknad och sådär. Nice :) Ska bli skönt att komma iväg härifrån en stund. Bort från denna dumma stad med dåligt väder och mindre än noll julstämning.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback