Ge mig vaccin, tack!

Gymmet blev, som planerat, besökt idag. Crossen är min räddning nu när löpningen ligger på is. Tyvärr tycker jag inte att det är så roligt, eller det går ju inte att jämföra med att springa, men det duger i alla fall. Efter gymmet åkte jag ut till stallet och var, ovanligt nog, jättesnabb! Tänka sig att det kan gå ibland utan att man tänker på det. Det gick bra att rida idag också, nice :) Inte en kotte var i stallet när jag åkte hem! Det händer inte ofta. Speciellet eftersom jag var där kring 5. Då brukar det ju krylla med folk. Jag vet inte var alla var, kanske hemma och laddade för Bingolotto?

Förresten, varför kan man säga "det var inte en kotte där", men inte "alla kottar var hemma"? Eller kan man säga så?

Min kära cp-dator har invaderats av virus. Jag har inte haft något virusprogram sedan jag bytte dator (vilket var ett tag sedan). Jag har tänkt att jag ska skaffa det "senare.." Så nu när jag tänkte slappa lite framför datorn och köra lite spel fick datorn damp, och så kom det upp någon ruta där det stog att det fanns massor virus. Så jag installerade ett virusprogram, och virus hade jag, minst sagt. Hittills har den hittat över 600 threats varav ca 75 % är trojan horses och endast drygt halva datorn är genomsökt. Jag förstår inte var jag får virus ifrån. Det verkar som att det kommer och letar upp mig och helt plötsligt kastar sig över mig. Min dator skulle behöva en vaccinationsspruta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej jag vet inte heller. Känner bara att jag inte orkar nyår just nu! Det finns ju inget roligt att göra och jag känner inte för att springa runt på misslyckade fester eller. Det bästa vore ju att ha en middag hela kvällen och bara ta det lungt liksom :-)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback