God Jul

Då var det julafton. Det är konstigt, man går i säkert en månad och väntar på att julen ska komma, räknar ner dagarna, fixar julstämning och sådär, men när dagen väl kommer så är det inte så speciellt. Det är mest lite rörigt, stressigt, äcklig mat, eller för mig är det den enda röda, rakt igenom, bröd och frukt-ätar-dagen, på hela året. Tur är väl det. Bröd utan pålägg och frukt är väl inte mycket till mat. I år har jag ju faktiskt lagat lite mat till mig själv, någon dinkelsallad rörde jag ihop, får se hur den blir. Till och med gröt gjorde jag igår. Hoppas det går att äta lite av det, då kanske jag bryter den tråkiga frukt-bröd-traditionen. Lagom trött är jag i alla fall, får se hur jag ska klara mig fram till kvällen. Igen sömn blev det inatt. Så det kan gå. Jag blev klar med allt styr omkring 4 och då kändes det så onödigt att gå och lägga sig när jag ändå skulle upp halv sex. Så morgontimmarna ägnade jag åt att titta på Celebrity Deathmatch. Bra tidsfördrift! Julbort i Ånestad imorse, det är en brqa tradition!! Trevligt, julstämning och paketbyte. Nu ska jag väl ta och vara social. Släkten har ju trots allt varit här ett tag nu..

GOD JUL!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback