Gone :´(

Det blev en sväng på stan för att leta lite julklappar. Visst hittade jag lite, så nu är det så gott som klart. Till mamma och pappa hade jag tänkt göra tavlor med egna foton, eftersom jag har remar över hemma. Nu till det hemska. Jag skulle gå in och välja bland fotografierna på datorn, i mappen "Favoriter" där jag har sparat mina absoluta favoritfoton som jag någonsinn tagit. Dessa är de bästa av de bästa, absolut topnotch. Ca 300 bilder har jag samlat där, exklusiva, som jag hållt hemliga från omvärlden, för att chockera med vid rätt tillfälle. Åtaliga timmar har jag ägnat åt photoshop för att fixa till minsta lilla detalj i dessa bilder för att de ska bli så perfekta som möjligt. Nu upptäcker, till min stora förskräckelse, att mappen är BORTA!! Det här måste vara det värsta som har hänt, förutom Corona <3. JAG DÖR! Jag vet att bilderna inte kommer tillbaka av att gråta, men jag kan inte hjälpa det. Så mycket tid jag lagt ner och så stolt jag var över mina favoritbilder. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra kväll!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback