Hon rä en envis, jäklig märr med enorm potential

Ipoden är tillbaka. Den var i stallet, haha, jag som var så bestämd och sa att den inte var där! Den har väl legat där i några veckor, det var ett ag sedan jag använde den. Såklart så glömde jag ju att ta hem den! Haha, jag blir så trött på mig själv ibland. Det var träning för Camilla idag i alla fall. Det kändes ganska bra. Jag ville inte träna för henne först, för jag passar inte så bra med henne, i alla fall gjorde jag inte det med Corona. Det gick bättre med Unique. Det är nog mer en hennes typ av häst tror jag. Fasiken vad hon testar mig alltså, hon ska bråka och styra hela tiden. En riktigt jäkla märr! Det är bara att stå ut, för när jag tagit mig igenom det här kommer det bli så himla bra! Hon har ju verkligen potential! Det var mycket jobbig träning så jag kommer definitivt ha träningsvärk imorgon!

Alltså, vissa dagar är ju min vaganskolmat verkligen för kass. Flera gånger, som idag, har jag fått enbart potatisbullar! Jag HATAR potatisbullar! Även om jag hade gillas det så klarar man ju sig inte på det till 9. Ibland finns det ju bönor i salladsbaren och då går det väl an, men inte när det bara finns lite gurka, tomat och morötter. Morötter verkar ha blivit min basföda. Det är det enda jag äter känns det som. Morötter i skolan, morötter i stallet, morötter till middag. Jag ska ge lite förslag till mattanterna, så det kanske blir lite ändring. Hoppas det, för annars lär jag bli orange snart.

Kommentarer
Postat av: Linda

hu, jag gillar inte heller potatisbullar!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback