Hur ser det ut?

Jag vet inte riktigt hur designen ser ut egenligen. På min dator har den ju fortfarande inte uppsaterats(!!!). Jag kollade på min brorsas dator i förrgår och då såg det ut som det skulle, igår i skolan såg det också bra ut. Men idag i skolan så var det helt cp, så jag var tvungen att ändra lite på koderna. Men nu vet jag inte hur det ser ut? Hoppas det är okej i alla fall.

Ridningen gick mycket bättre igår. Det verkar som att hon har börjat förstå att det är jag som bestämmer. Träningen igår gjorde nog nytta. Det känns skönt att det går framåt. Men jag kan ju fortfarande inte sitta ner i traven, det får nog vänta ett bra tag. Detta är ett ganska stort problem för mig eftersom jag aldrig rider lätt annars. På Corona fick jag inte ens göra det det sista året. Men jag lär väl mig det nu.

I skolan har jag varit jätteduktig idag! Jag var på biologin och lyssnade hyfsat, svarade till och med på några frågor. På psykologin hade jag också hjärnan med mig och antecknade flitigt. Sedan kom det banbrytande, jag gick på matten!! Det var ungefär 5 gången den här terminen tror jag. Jag jobbade till och med! Kan det bli bättre?! Jag fick MVG på MatteB kursprovet. Jag har seriöst gjort inte mer än 10 tal den här terminen (!!) och i matteB över huvud taget. Det kallar jag flyt. Hoppas det är lika lätt i MatteC och D.

Kommentarer
Postat av: Figge

Det ser juligt ut. Du har nog bara inte tömmt det så kallade casheminnet i din dator. Det är nog därför du inte ser någon skillnad. Må gott.

2007-12-05 @ 11:44:59

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback