ibland är det mörkt där inne i skallen

Pluggandet gick sådär. Jag kom ner till bibblan vid tolvtiden och började med att slå upp fysikboken. Jag gav mig på uppgift efter uppgift, men blev inte mycket klokare. Jag lyckades knöla mig igenom ett par stycken, men för det mesta var jag körd. Jag förstår ju det mesta när jag tittar i boken, men när jag får problemen framför mig är det som om hjärnan stänger av, slängs ner och slutar fungera. Tillslut gav jag upp och började skriva rent mina psykologianteckningar istället. Jag kom inte speciellt långt eftersom tiden rann iväg och klockan han att bli tre. Jag var tvungen att dra mig hemåt så jag skulle hinna med stallet också. Jag kommer seriöst inte orka plugga mer, till varken psykologin eller fysiken. Det kommer gå skit, men jag orkar faktiskt inte bly mig. Jag är bara så dålig på att plugga!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback