I'm kind of stuck

Idag hade jag tänkt vara jätte seriös och skriva hela engelska uppsatsen. Jag har nu suttit framför datorn sedan kvart över åtta, alltså 2 timmar och 15 minuter, och jag har inte kommit någonstans! Det är inte så att jag har hållt på med andra onödiga saker utan jag har verkligen försökt. Men jag har kört fast. Jag vet inte vad jag ska skriva om! Jag hade från början tänkt skriva om "Three Strikes Law" men jag insåg sedan att det itne var så passande eftersom vi faktiskt bor i Sverige och de flesta bryr sig kanske inte så mycket om hur lagarna ser ut i USA, speciellt eftersom vi inte har någon inverkan what so ever. Så det var kanske ett ointressant ämne för andra att läsa om. Så nu är jag helt fast och vet inte vad jag ska göra. Jag måste faktiskt börja skriva snart annars kommer jag inte hinna. Men samtidgt måste det ju vara ett ämne jag är intreesserad av och har skarka åsiker i, annars blir det inte bra och inte speciellt kul heller. Nu måste jag iväg till stallet, jag får väl fortsätta spåna idéer där..

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback